Laserowe zagęszczanie skóry

Im starszy jest organizm, tym gęstość skóry staje się mniejsza. Wpływ na to ma bardzo wiele różnorodnych czynników. Jednym z nich jest zmniejszona produkcja kolagenu, a także zaburzenia o podłożu hormonalnym czy stres. Niebagatelne znaczenie mają też używki - nadmierne spożywanie alkoholu czy palenie tytoniu. Młody i atrakcyjny wygląd cery jest ważny dla wielu osób. Wykorzystując zdobycze technologii w zakresie terapii anty-aging można skutecznie zniwelować oznaki upływającego czasu. Zmarszczki czy przebarwienia skóry staną się o wiele mniej widoczne. Kurację zapobiegającą przedwczesnym oznakom starzenia się skóry warto rozpocząć już po 30. roku życia - sprawdź, co w tym zakresie oferuje nasz gabinet medycyny estetycznej. Taka profilaktyka ma szansę przynieść skuteczne efekty w przyszłości.

Oferta kuracji odmładzających jest bardzo szeroka. W naszym warszawskim gabinecie medycyny estetycznej oferujemy między innymi laserowe zagęszczanie skóry czy mezoterapię mikroigłową. W celu osiągnięcia optymalnych wyników zalecamy przeprowadzenie kilku serii. Umów się na konsultacje, a na podstawie badania i wywiadu nasi specjaliści przygotują optymalną kurację z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Twojego organizmu. Przeważnie zalecenia obejmują od 2 do 4 zabiegów - taka ilość pozwala na zauważenie widocznych zmian w zakresie owalu twarzy, niwelacji zmarszczek czy lepszej kondycji skóry. Na pojedynczą wizytę w gabinecie musisz zarezerwować przynajmniej 40 minut.

Wskazania do wykonania zabiegu laserowego zagęszczania skóry:

Wskazania do zabiegów laserowych, to między innymi:

• zmarszczki,
  • zmniejszenie elastyczności skóry,
  • zatracenie ostrości owalu twarzy,
  • przebarwienia skórne,
  • blizny,
  • powiększone pory
  • rozstępy.

Laserowe zagęszczanie skóry - przebieg zabiegu

Przed przystąpieniem do terapii laserowej lekarz powinien przeprowadzić szczegółowy wywiad z pacjentką. Na jego podstawie może dowiedzieć się na przykład o występowaniu chorób, które są istotnym przeciwwskazaniem (lista jest dosyć długa, na szczególną uwagę zasługuje między innymi epilepsja, niektóre schorzenia skórne czy choroby o podłożu nowotworowym). Pamiętaj, aby szczerze odpowiadać na zadawane pytania - wszystko w trosce o Twoje bezpieczeństwo. Bardzo poważnie podchodzimy do kwestii związanych z ewentualnymi powikłaniami, stąd konieczne jest przeprowadzenie rozmowy z osobą kwalifikowaną do zabiegu. Ponadto, lekarz musi także wykonać badanie wstępne. Będzie ono podstawą do oceny gęstości naskórka oraz wybrania stref, które w późniejszym etapie zostaną poddanie działaniu lasera.

Zdarza się, że skóra pod wypływem promieniowania laserowego, wykazuje nadwrażliwość na bodźce bólowe pomimo zastosowania maści znieczulającej. Dolegliwości te jednak nie są nazbyt uciążliwe, a spodziewane efekty z pewnością wynagrodzą chwilowy dyskomfort. Chcąc ograniczyć do minimum ryzyko ewentualnych powikłań, należy stosować się do zaleceń lekarskich odnośnie do postępowania po zabiegu. Niezbędne będzie między innymi stosowanie kremów z dużym filtrem SPF (minimum 50).

Odwiedź nasz gabinet medycyny estetycznej na warszawskiej Pradze-Południe i zapoznaj się z szeroką ofertą kuracji odmładzających.