Masaż - Warszawa

Oferowane zabiegi

Nasza oferta w Warszawie obejmuje dwa główne pola. Są to: masaż i fizjoterapia:

• Masaż leczniczy
  • Masaż relaksacyjny
  • Masaż bańką chińską
  • Masaż gorącymi kamieniami

1. Masaż leczniczy

Masaż charakteryzuje się wykorzystywaniem różnych technik tj. głaskanie, rozcieranie, ugniatanie, uciski, oklepywanie, wibrację, roztrząsanie i wałkowanie, które mają na celu zmniejszenie dolegliwości bólowych, lepsze ukrwienie i odżywienie danego segmentu ciała pacjenta, zwiększenie siły mięśniowej i ruchomości w stawie. Wskazaniem do zabiegu mogą być choroby i dysfunkcje narządu ruchu, takie jak stany po urazach (po stłuczeniach, skręceniach, zwichnięciach i złamaniach), zmiany przeciążeniowe mięśni, stawów, krążków międzykręgowych i innych struktur anatomicznych (przeciążonych np. podczas wielogodzinnej pracy siedzącej), przykurcze i zaniki mięśniowe z nieczynności, zapalenie stawów, mięśni, ścięgien i pochewek ścięgnistych, zerwanie włókien mięśniowych, zmęczenie mięśni po wysiłku fizycznym.

2.
Masaż relaksacyjny

Celem masażu relaksacyjnego, zgodnie z nazwą, jest uspokojenie organizmu oraz wprowadzenie go w stan relaksu. To doskonała forma terapii niemal dla każdego – pozwalająca m.in.:

• zredukować napięcie mięśniowo – nerwowe,
  • zrelaksować umysł,
  • uzyskać uczucie pełnego odprężenia i zmniejszyć poziom stresu.

Masaż relaksacyjny zatem sprawdza się zatem zarówno w stanach zmęczenia fizycznego – na przykład po długotrwałym wysiłku sportowym, jak i zmęczenia umysłowego – po ciężkim dniu w pracy, czy doświadczeniu stresującej sytuacji. Jest to bardzo delikatny zabieg, prowadzony w spokojnej, wyciszającej atmosferze, która pozwala pacjentowi oderwać się od problemów i rozluźnić się w pełni.

3. Masaż bańką chińską

Masaż bańką chińską jest masażem relaksacyjno-leczniczym. Wykorzystuje się go w celu zmniejszenia napięcia mięśniowego, które niesie za sobą wiele dolegliwości bólowych, a w tym: bóle kręgosłupa, bóle na tle korzeniowym poprzez ucisk mięśnia na nerw itp.  W kosmetologii bańka chińska jest jedną z metod używanych do walki z celulitem, rozstępami i do modelowania sylwetki, poprawiając jędrność i elastyczność tkanek.

4. Masaż gorącymi kamieniami

Przywraca sprawność uszkodzonym narządom, a jednocześnie sprzyja wypoczynkowi i regeneracji. Tym samym zwiększa zdolność wysiłkową organizmu.

Jego działanie sprowadza się do łagodzenia wszelkiego rodzaju bólów mięśniowych i bólów związanych z napięciem nerwowym. Świetnie wspiera układ krążenia, poprawiając jego funkcjonowanie.

Masaż kamieniami to szerokie spektrum działania. Wykazuje dobroczynny wpływ na skórę, tkankę mięśniową, układ krążenia i limfatyczny, układ nerwowy.

Poddając się masażowi kamieniami, można liczyć na: poprawę odżywienia skórnego, zwiększenie elastyczności i jędrności skóry, poprawę zdolności mięśni do wysiłku, przyspieszenie regeneracji mięśni po aktywności fizycznej, poprawę funkcjonowania układ krążenia, zmniejszenie obrzęków, złagodzenie skutków i objawów stresu, pełen relaks i odprężenie.